sekarang ini musim panas; mungkin pada aku. aku sungguh hydrate. dah bergelen-gelen air aku minum tapi still dahaga. ini termasuk juga dengan demam selsema yang aku alami sekarang ini. oh Tuhan !!
sekarang nih, tidur malam dah tak payah pakai selimut. menampakkan susuk tubuh aku yang lebih mungil.
p/s : aku akan cuba pekakkan telinga bila ada kawan-kawan cuba bercerita kepada aku pengalaman mereka menyaksikan Mogwai malam ini. chis!! kamu tahukan begitu membara aku aku sekarang nih.
sekarang nih, tidur malam dah tak payah pakai selimut. menampakkan susuk tubuh aku yang lebih mungil.
p/s : aku akan cuba pekakkan telinga bila ada kawan-kawan cuba bercerita kepada aku pengalaman mereka menyaksikan Mogwai malam ini. chis!! kamu tahukan begitu membara aku aku sekarang nih.

9 comments:
munggil? wuarghahahaha...lebih kepada ciri2 wanita :D
sapu vicks kt hidung. minum air suam bnyk2. hisap rkok jgn lebih 5 btg 1 jam. mand kul 11 mlm. aku dah sehat. :D
ye.mari kita pekakkan telinga sama2.
kekaseh aku pergi menyaksikan mogwai bersama rakan karibnya.dan meninggalkan aku sendiri.sedis.
nice... aku suke munggil dalam bilik sorang2.... seksi beb....
noname : hehehe, perempuan memang best bila mungil. wow
blitzizni : mandi pukul 11 malam? kenapa perlu mandi lewat?
ochswiddle : naper x ikut?
dato paduka masri : hehehe..aku pun suka gak.
ah, cop...
ciki mungil!
hahaha...
cam bebi elephant.
:p
oke, oke.
nak pekak kan tinge jugak lah.
lepas ni sape2 dok cite pasal mogwai, ciki palang.
ngeeee....
:D
panas kan?tadi tgh hari baru aku beli air mineral yg 5 liter punya.bibir kering.
munggil???
Ahahaha..kalau ade sesiapa cite pasal MOGWAI kau cakap je yang kau hanya akan tengok MOGWAI di kota London dan bukan di Kuala Lumpur.. mesti mereka lagi terbakar.
minum 100plus bebanyak.. semoge cepat sembuh... tentang MOGWAI, cube abai kan.. hehehe :P
Post a Comment